Μια κόκκινη κλωστή ...

... Μια κόκκινη κλωστή
   τύληξα στα δάχτυλα μου
    το κουβάρι της ξετυλίγω
     το κουβάρι της ζωής
.. την κόκκινη κλωστή
τυλίγω στα δάχτυλά μου
κάθε φορά και λίγο παραπάνω ...
κάθε μπέρδεμά της και μια ανάσα ...
κάθε κόμπος και ένα δάκρυ , μια ψυχή
... μια κόκκινη κλωστή
    θα ράψω στα δάχτυλά μου ..  να την προσκολλήσω  με το συναίσθημα, μ' ενα βλέμμα στην σιωπή..


Μια κόκκινη κλωστή με μάγεψε.
       μου πήρε την ψυχή
Την κόκκινη κλωστή    τη μούσκεψα με αίμα ..
 Την εικόνα, ο ήχος σαν καρφίτσα στη σιγή   . .
Την κόκκινη κλωστή έραψα πάλι πάνω μου  . . .
  Για να φύγει ... μόνο του το ράμμα απ' την πληγή  ....


Υ.Γ1. (συγραφέα)... Γιατί σου το έστειλα αυτο? - ιδέα δεν έχω... Μια ασυναίσθητη προσπάθεια να βγάλω έξω το είναι μου , μια ανεξήγητη επιθυμία να αποτυπώσω τη σκέψη μου, να αποτυπώσω ένα εύθραυστο συναίσθημα, το συναίσθημα που δίνει μια ιδιαίτερη γλύκα στη ρουτίνα, ένα ξεχωριστό χαμόγελο στα χείλη, μια δροσερή λάμψη στο βλέμμα... Μια δική μου ευάλωτη στιγμή , η στιγμή όπου αυτό το μικρό ξεχωριστό ο,τιδήποτε θα σε κάνει να νιώσεις την ασφάλεια που νοσταλγούσες να νιώσεις πως τα δύσκολα πέρασαν ή ότι κατάφερες να πετύχεις έναν στόχο ή να επιβιώσεις... Κάτι.. κατι... .

Υ.Γ2. (δικό μου)  ...Το όμορφο ποιηματάκι και το παραπάνω υ.γ. αποτελούν μια απόλυτα επιτυχημένη πρώτη προσπάθεια της καλής μου φίλης Ειρήνης για εξωτερίκευση του  "είναι" της στην μπλογκόσφαιρα.. Βρίσκω αυτό το ποιηματάκι υπέροχο και την θαυμάζω... Αν συμφωνείτε μαζί μου περάστε μια βόλτα απο το http://comalies-jasmin.blogspot.com/ ... Σύντομα με καινούργιες δημιουργίες!

1 σχόλιο:

  1. Όμορφο...Μπράβο Ειρήνη...Και η κλωστή μια μέρα θα φύγει αλλά ακόμα θα θυμάσαι πόσο κόκκινη κ όμορφη ήταν... (μεγια το νεο look Μελπω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή