Να μας ζήσει!

Καλημέρα.. Καλημέρα.. Πραγματικά δεν έχω ιδέα για ποιον ακριβώs λόγο έφτιαξα το παρόν blog... Ωστόσο το έφτιαξα.......Και θέλω να καλοσορίσω όποιον -αν υπάρχει κανένας - όπου έπεσε πάνω στο cenicero... Και για όσους φίλους αγνοούν την λέξη cenicero ,να σας πληροφορήσω ότι είναι ισπανικής προελεύσεως και θα πει σταχτοδοχείο.... Οχι ότι έχω κάποια ιδιαίτερη σχέση με την Ισπανία ή τα ισπανικά ,απλά επηρεασμένη απο τον φίλο μου Brian Molko ,τραγουδιστη των Placebo και μακράν είδωλο και πρότυπο μου... και το τραγούδι του astray heart.... αποφάσισα να βαφτίσω έτσι το νέο μου ιστολόγιο.... Να μας ζήσει λοιπόν! Πολύχρονο και καλότυχο......

Υ.Γ1). Επί την ευκαιρία εύχομαι 2010 φιλιά στα μούτρα και ότι επιθυμείτε για την νέα χρονια!

Υ.Γ2).Παρακαλώ θερμά όσους ασχολούνται με το άθλημα και έχουν όρεξη, ας σχολιάζουν!

2 σχόλια:

  1. Καλώς όρισες στην blog -όσφαιρα Melpo. Έχεις πολλά καλά να μάθεις εδώ αλλά επειδή είδα ότι είσαι μικρή σε συμβουλεύω να μην "παρασυρθείς".
    Πρώτα απ' όλα το σχολείο και τα μαθήματα και μετά το blogging. ΟΚ?
    Φιλικά ekabitis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλως σας βρήκα... Να σαι καλα και ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές... Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου...:-)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή