ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ


Γεια σας και πάλι... τι μου κάνετε? Όλα καλά? Πολύ χαίρομαι λοιπόν.... Ας μιλήσουμε τότε για το ραδιο αρβύλα.. Να λοιπόν μια εκπομπή για την οποία αξίζει να ανοίξεις την τηλεόραση σου... Και δεν είναι μόνο γιατί και οι τέσσερίς τους ( Αντώνης Καπάκης , Γιάννης Σερβιετάς , Σταμάτης Δούσσης και Σκύλος Παναγιωτόπουλος) ούτε όλοι οι υπόλοιποι που συναποτελούν αυτή την ομάδα είναι αξιολάτρευτοι , αλλά ολόκληρη η εκπομπή αποπνέει έναν διαφορετικό αέρα , αέρα αισιοδοξίας , ελπίδας και ωραίας, δημιουργικής βλακείας στην ελληνική τηλεόραση. Τόσο στην απογευματινή όσο και στην βραδινή ώρα προβολής εγώ πάντα είχα χρόνο για τους απολαύσω και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι τώρα που άλλαξαν ώρα , αρχίζουν να κατανοούν την ύπαρξή τους. Δεν πειράζει...Κάλλιο αργά παρά ποτέ....Μου αρέσει που όλη η τάξη -συμμαθητές και καθηγητές- , όλο το σχολείο , όλο το φροντιστήριο- ναι ,δυστυχώς υπάρχει και αυτό- , όλοι οι φίλοι και γνωστοί ανεξαρτήτως ηλικίας έχουν συντονιστεί στο κλίμα του "γεια χαρα" , "οοοοο σουλταν" , "φιλάκια ρουφηχτά - ρουφηχτά φιλάκια" , του μενταλισμού ,του " le poure" , της Μαρίας Μπεκατώρου ... κτλπ. Μου αρέσει που υπάρχουν κάποιοι στην τηλεόραση που λένε ό,τι θέλουνε , κάνουνε ότι θέλουνε , ξεπερνάνε όλα τα κόμπλεξ του καθωσπρεπισμού, της τηλεοπτικής φόρμας των πραγμάτων και έχουν την ίδια "μαλάκυνση" στον εγκέφαλο και το δείχνουν απροκάλυπτα. Ωστόσο , υπάχουν στιγμές που βγαίνουν όμορφα μηνύματα και γίνονται ωραίες συζητήσεις ... λιγότερο συχνά τώρα βέβαια.... και αυτό είναι κάτι μου έχει λείψει λιγακι... Μου αρέσει που όταν τελειώνει μια κουραστική ημέρα μπορώ να ανοίξω την τηλεόραση και να ξεραθώ στο γέλιο...
Υ.Γ1. Δεν μπορώ να αρνηθώ τον έρωτά μου για τον Αντώνη.....αχ.......
Υ.Γ2. Σε όσους αρέσει το ράδιο αρβύλα ΠΡΕΠΕΙ να αρχίσουν να ακούνε imagine 897..... http://www.imagine897.gr/
Υ.Γ3. Το ημερολόγιο του Γιάννη Σερβετά τα σπαέι.... Είναι ένας καλός λόγος γιαν σηκωθείς το πρωί.....
Υ.Γ.4. Ο Σκύλος και ο kiousisq έχουν blog.... http://www.skylos.gr/ και http://kiousisq.blogspot.com/
Υ.Γ.5. ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΡΟΥΦΗΧΤΑ!!

1 σχόλιο: